Language

piątek, 26 października 2012

Siemka znowu!

Heja wam! Powracam do blogowania ! ^^ Jeeej ! Cieszycie się? :) Bo ja tak. Pisze na dwóch blogach na tym i na moim prywatnym .  Oczywiście będę blogowala na obydwóch blogach, nie martwcie się :) Ale na tym blogu chyba częściej Wika będzie zaglądać xd Ale i ja was nie zawiode. Do miesiąca na pewno pojawi się post. A dlaczego tak późno? Ponieważ skończyla mi się modelina i nie mam z czego robić charmsów. Ale mama ma mi zamówić rzeczy ze sklepiku dla was a oto link http://sklepik-dla-was.home.pl/ , są tam naprawdę wspaniale rzeczy więc, zaglądajcie tam często, bo są również często nowe i cudowne rzeczy. Postaram się dodawać do niektórych postów filmiki :) I to chyba na tyle więc do zobaczenia i dziękuję również za to 1200 (ponad) wejść! Więc dozoba :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze <3