Language

środa, 8 sierpnia 2012

Jak zrobić pizze z modeliny? Tutorial (poradnik ) charms modelina

Hej dzisiaj dodam poradnik jak zrobić pizze z modeliny :D
Potrzebne
  • żółty (ciemny)
  • żółty (jasny)
  • czarny
  • biały
  • zielony
  • czerwony
Bonus
  • suche pastele
  • pędzelek
  • karteczka
  • igla ,agrafka lub narzędzie podobne
Zaczynamy !


Żółty(ciemny) spłaszczamy xd Na jaką chcecie wielkość  :D

Czerwony spłaszczamy (na mniejszy niż podstawa pizzy) Nie musi być równy ten czerwomy ''sos pomidorowy'' :D
Kładziemy na pizze i wyciągamy jasny żółty. Robimy długi pasek z jasnego zółtego i kroimy go na kilka elementó (zależy ile chcecie mieć kawałków sera : )


I kładziemy gdzie chcemy xd

Z zielonego robimy małe kawałeczki na bazylię : ) I kładziemy na pizze : )
Weźcie biały na ser mozzarella : )  i zróbcie małe kulki

Teraz oliwki
Zróbcie małe kulki doczepci je do pizzy i zróbcie igłą (lub czyms podobnym)
dziurki w oliwkach



Oraz zróbcie w cieście dziurki : )

Ostatnie to upieczenie !
Weźcie suche pastele (żółty i ciemny brąz )
wetrzyjcie trochę i oba kolory zmieszajcie !
pędzelkiem nałóżcie na pizze : )



I pizza gotowa!
Mam nadzieję ,ze pomogłam !


         Pozdrawiam Wiktoria : )

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ale mi sie nie podoba :/ kolor pizzy jest dziwny no i ciasto moim zdaniem za grube

    OdpowiedzUsuń
  3. lol ja myślałam że nie umiem lepić ale w porównaniu z Tb jestem artystką ;/ sory ale pizza okropna nawet nie użyłaś pasteli, wygląda jak jakaś buła z czerwoną kupą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze <3