Language

czwartek, 9 sierpnia 2012

Moje 17 charmsów ;p

Siemaaa ;* Dzisiaj chce wam pokazać 17 moich charmsów  ;p Jak narazie mam ich 41 ale reszte pokaże wam kiedy indziej ;) A ten aparat którego używam jest mojego taty wieć nwm kiedy bd mogła go używać :D No ale kiedy bd mogła to wstawie reszte fotek moich charmsów oraz kolczyków z modeliny! Ok no to miłego oglądania xd



To logo PEPSI ;p


To lodzik *.* 


MP3 :D Huehuehuehue ^^

Donat ^^ Z lukrem malinowym ^^ Wiem jestem dziwna ;p


Wąsy jako kolczyki (mam takie 2) Zacny wąs milordzie ;)

Tęczowe ciacho *.*

Marchewaaaaaaaaaa xd

Słuchawki do MP3 (2 lub 3 obrazek od przodu) 

Bananek :)

Różowe słoneczko/ciasteczko (jak kto woli) Ja wole ciasteczko nwm czemu ;p

Jakaś słit (sweet ;p) buźkaaaa ^^

Wąsy po raz "2" ale ten wąs jest jako zawieszka na naszyjnik :D

Buźkaaa Dziewczyna :)

Kkkkokarda ;D To są kolczyki ;)

Aparat ^^ Pssstryk (Jprdl odbija mi >.<)

Buźkaaa po raz 3 ;p 


Kosta która śmuta :<  

A tu są wszystkie razem ;)

Baaaaay ;* Za niedługo wstawie z czegoś tutorial ;p







haha :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze <3