Language

czwartek, 30 sierpnia 2012

Charmsy ^2^

Heeej  wam ! ;* Wiem wiem długo mnie nie było bo byłam w Bułgarii, zresztą Wika już was uprzedziła :) Ale nie wróciłam 29 sierpnia, bo mieliśmy dodatkowo 1 dzień nwm czemu ;p 
Dobra dzisiaj mam dla was moje charmsy, które zrobiłam przed wyjazdem ;) ZACZYNAMY! 


                                                                          
                                                                   Są to Cini-Minis ^.^ (nwm jak to się piszę ) 



Pinezki ^^ Wiem że troszke rozmazane ale ostrość się nie chciała złapać ;/

Papryczki ;p
Cukierki *.*
Lody lub lizaki jak kto woli :)
Cukierki ,,Laseczki" Na choinkę :D
Crosanty (czyt. krosaty) Z czekoladą 
Myszki na serze :P (odrazu mówię nie zrobię z tego tutorialu ponieważ je się bardzo ciężko robi ) :(
Facebook ;p 
YouTube i Twitter :) 
Robociki ^.^
A tu wszystko razeeeeem ;)
To na tyle w tym poście papa ;*

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się robot, cukierki i papryczki. You tube - ochydne :/ Wiem, że trudno pisać. Świetny pomysł z pinezkami! ~anonimek.

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiesz popracuj nad techniką i nie używaj tak dużo lakieru bo to niszczy efekt :/ . Szukaj inspiracji na innych blogach lub coś . Jeszcze raz nie używaj tak dużo lakieru !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Gosia niestety już nie lepi :< to ona lepiła te charmsy na początku bloga. Jednak już nie chciała być na na blogu : c
      Pozdrawiam xD

      Usuń

Dziękuję za komentarze <3