Language

piątek, 3 sierpnia 2012

1. Najnowsze (różne) modelinowe charmsy

Siemka  . W pierwszej notce pokaże wam kilka moich najnowszych wyrobów : )
ciasteczkowy potworek ;*

Czekoladka z ugryzieniem (nie gryzłam :D)

 Pac-man czy jak to tam się nazywa :D
pizza :D


Wszystk razem : )

Okej to na tyle z moich najnowszych wyrobów : D
Jutro postaram się dodać nowe rzeczy : )
Będę też wstawiać tu tutoriale(poradniki) jutro dodam chyba jak zrobić ciasteczkowego potworka ^^ Jeśli  chcecie zadać jakieś pytania piszcie na gg 13535887 : ) 

Do zobaczenia : )

2 komentarze:

  1. naprawdę robicie superowe rzeczy z modeliny, mam jedno pytanko czy modelina Astra jest dobra do tworzenia i jak zrobić takie falowane uryzienie w czekoladce? Pozdrawiam
    Wikusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Miło mi :) Modelina Astra jest dobra do tworzenia. Ja robię to słomką (mam taką grubą xd) Pozdrawiam :*

      Usuń

Dziękuję za komentarze <3