Language

czwartek, 7 lutego 2013

Jestę geniuszę :3

Pojechałam do Wrocławia z mamą... i powiedziałam mam zadzwoń do wujka bo ponoć jest chory i może go odwiedzimy xD Mama dzwoni i moja ciocia odebrała i mówi, że moja kuzynka urodziła córkę!! Majka- juhu jestem ciocią :D Aaa za pół roku jestem ciocią 2 bo moja druga kuzynka urodzi dziecko :3 I poszłam do cioci i wujka z mamą i siedziałam od 14 do 20:30 xD Więc właśnie to te wujek pożyczył aparat żeby nagrywać to dzieciątko ;D Moja kuzynka była dosyć w złym stanie ;/ była nie przytomna i tak jakoś ogólnie nie było z nią dobrze, ale teraz jest wszystko okej :)
Ok 16 dostałam SMS od Natki, że zaprasza mnie na urodziny :3 I pojechałam do Empiku i ogólnie do sklepu TESCO xD w empiku kupiłam : trzy kostki fimo i 2 pudełka drewniane do zdobienia (ja to zrobię farbą xd) ii miałam kupić jej książkę... oczywiście jak wróciłam do domu przypomniałam sobie, że miałam kupić Natce prezent urodzinowy xD Spoko... xD
Przed chwilką szukałam jakiś zdjęć i natrafiłam na album modelina itp :o wchodzę, a tam zdjęcia, które miałam wstawić dawno i zapomniałam xD więc daje je dziś :D
Gratulacje dla tego kto przeczytał całe te wypociny xD




 Takie kolory misia u góry bo kuzynka sobie zażyczyła.. ma 5 lat
Większość od ModelinyFashion :D

11 komentarzy:

  1. wiki wiki :) gdzie ty masz głowe??? pozdrawiam paula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam :P Gratulacje haha xD
    Śliczne modeliniaki!


    Zapraszam na rozdanie: http://mistrzyni-slodkosci.blogspot.com/2013/02/magiczne-zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytane :D
    Fajna ta tarta, i kolorowy misiak ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztuje fimo w empiku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8,99 zł = 1 kostka, kiedyś trafiła mi się promocja i kostka kosztowała 7,50 ! :D
      Przepraszam za nieobecność, niedługo powracam :*

      Usuń

Dziękuję za komentarze <3