Language

wtorek, 2 kwietnia 2013

Mini paczka ze sklepiku dla was ;3 + piernik domo w kształcie serca.

Dziś o około 12 przyszła do mnie moja paczka ze sklepiku dla was ; ) Zamawiałam ze znajomą . Ona zamówiła kilka sztućców, pucharek, fiolkę, szklankę oraz 5g fimo ;) ja pucharki itp już mam dlatego zamówiłam tylko fimo kostkę i dwie mini serwetki ;3 są na prawdę malutkie ! *.*
Dziękuję bo statystyki są super ! Juz 18 obserwatorów <3 komentarzy przybywa ;3
Dzięęki ! <3 Lecz żeby notka nie była pusta, bez rzeczy dodaję domo <3





Podoba się ? Skomentuj ;3
Pozdrawiam Wiki :3

9 komentarzy:

  1. Gratuluję zakupu :D A potworek jest śliczny ^^ Fajne ma ząbki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile średnicy ok. mają te serwetki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. tą znajomą jestem jaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potworek najlepszy! Ale reszta też jest mega <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne te serwetki :D
    I potworek też ładnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie mini paczki są czasami faktycznie małe bo ja mając sklep internetowy również wysyłam przesyłki różnych wielkości. Najbardziej podoba mi się to, ze od razu u brokera mogę sprawdzić cenę wysyłki https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd i wtedy wiem ile to będzie kosztowało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze <3